دانلود آهنگ جدید ایرانی شاد

آهنگ جدید ایرانی با کیفیت مخصوص ماشین دانلود آهنگ شاد ایرانی با لینک مستقیم از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید ایرانی شاد

آهنگ جدید ایرانی با کیفیت مخصوص ماشین دانلود آهنگ شاد ایرانی با لینک مستقیم از بخش دانلود آهنگ دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام من باید زنگ بزنم به بچگیم

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام من باید زنگ بزنم به بچگیم با کیفیت بالا
Download New Music Reza Yazdani – Man Bayd Zang Bezanam Be Bachegim

دانلود آهنگ رضا یزدانی
ترانه : مهدی ایوبی , تنظیم : محمد خرمی نژاد
متن آهنگ جدید رضا یزدانی من باید زنگ بزنم به بچگیم
میدونم خیلی گرفتاری دارین سر برجه و بدهکاری دارین
بابتِ مزاحمت شرمنده م ته جیبتون یه دوهزاری دارین
من باید زنگ بزنم به بچگیم من باید زنگ بزنم به کوچه مون
به روزایه دلخوشیهای کوچیک به شبایِ خنده های بی امون
دله من تنگه برای خونه مون برای جوونیای مادرم
من فقط میخوام صداشو بشنوم من دلم تنگه برای پدرم
من باید زنگ بزنم به رفقام که برن دوچرخه مو سوار شن
که نذارم قدشون بلند شه مثه من اینجوری گریه دار شن
من دلم تنگه برای مدرسه م واسه نیمکتی که خیلی تنگ بود
زنگه تفریح پر از نارنگی چه اهمیتی داشت که جنگ بود
من میخوام زنگ بزنم به برفِ دی به زمستونی که با ما قهره
من باید به آسمون خبر بدم که به جاش چه دودی روی شهرِ
حیف از کسی که جای زندگی لا به لایِ خاطره گیر افتاد
حیف که نفهمیدیم پیر شدیم حیف که دوزاریمون دیر افتاد
میدونم خیلی گرفتاری دارین سر برجه و بدهکاری دارین
بابتِ مزاحمت شرمنده م ته جیبتون یه دوهزاری دارین

دانلود آهنگ رهی عبداللهی به نام حالم با تو خوبه

 دانلود آهنگ جدید رهی  عبداللهی بنام حالم با تو خوبه

Download New Music Rahi Abdollahi – Halam Ba To Khoobe
متن آهنگ جدید رهی عبداللهی بنام حالم با تو خوبه

فقط شاه من تو دنیای من کسی جز دل تو جایی نداره

دلت پیش من که این دل من دیگه بدون تو آروم نداره

میزنیم به جاده عشق میزنیم به عمق دریا

تو ساحل نگاهت چه قشنگه همه دنیا

حالم با تو خوبه وای دلم میکوبه تو که باشی کنار من دیگه قلبم آرومه

حالم با تو خوبه وای دلم میکوبه تو که باشی کنار من دیگه قلبم آرومه

زندگیم مثل آرزو داره عطر تنت میچیه انگار

بیا سرتو عزیز دلم رو شونه هام واسه همیشه نگه دار

مال من باش یکمی بهتر از تو دیگه نیست

اینو با دلم میگم توی دنیا دیگه نیست

حالم با تو خوبه وای دلم میکوبه تو که باشی کنار من دیگه قلبم آرومه

حالم با تو خوبه وای دلم میکوبه تو که باشی کنار من دیگه قلبم آرومه